FAQ.
MOJE ZAMÓWIENIE
1. W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?
W momencie zrealizowania zamówienia, na podany adres e-mail wysłany zostaje link do śledzenia przesyłki. Klikając w niego, możesz sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka.
Czas dostawy przesyłki podawany jest w dniach roboczych.
2.Nie otrzymałam/em wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, czy wszystko jest w porządku?
Jeżeli nie możesz odnaleźć w wiadomościach potwierdzenia zamówienia:
* sprawdź w swojej skrzynce folder z wiadomościami SPAM lub Promocje.
* sprawdź, czy złożone przez Ciebie zamówienie zostało poprawnie zakończone, uwzględniając w tym płatność.
Jeżeli nadal nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, możliwe, że błędnie został wprowadzony adres e-mail w zamówieniu lub płatność nie została przetworzona – w takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem: 883 730 750, postaramy się pomóc.
3.Nie działa mi kod śledzenia przesyłki. Co zrobic?
W przypadku niektórych systemów śledzenia przesyłek, aktywacja kodu śledzenia przez firmę kurierską może zająć kilka dni roboczych (1-4).
Jeśli w ciągu 1-4 dni roboczych nie otrzymasz linku do sledzenia, bądź będzie problem z jego działaniem, to koniecznie skontaktuj się z naszym działem obsługi, zrobimy co w naszej mocy, by pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
4.Czy mogę modyfikować złożone zamówienie?
Istnieje możliwość modyfikacji zamówienia, pod warunkiem, że nie zostało ono już przygotowane do wysyłki. Produkty podlegające wymianie, to te, które dostępne są na naszej stronie z dostawą do 24h. Jeśli w zamówieniu znajduje się produkt na zamówienie, nie podlega ono zmianą.
Opcje modyfikacji:
-soczewki kontaktowe: wymiana mocy, zwiększenie ilości opakowań*,
-okulary przeciwsłoneczne: wymiana koloru, rozmiaru, modelu*,
- okulary korekcyjne: Wymiana koloru, rozmiaru, modelu*
- szkła korekcyjne: nie podlegają wymianie
*jeśli wartość zamówienie po zmianach przewyższa kwotę, która została wpłacona, zamówienie zmienia status na oczekuje na wpłatę, po otrzymaniu dopłaty, zamówienie zostaje ponownie przekazane do realizacji.
5.Czy mogę anulować złożone zamówienie?
Tak, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do wysyłki. Przygotuj numer swojego zamówienie i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem 883 730 750.
Anulacja zamówienie zostanie przetworzona tak szybko jak to mozliwe. Zwrot środków nastapi do 5-ciu dni roboczych.
6.Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już do mnie wysłane?
Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już wysłane.
W przypadku takiej sytuacji, zalecamy bezpośredni kontakt z firmą kurierską, która obsługuje Twoje zamówienie. Na Twoją prośbę, paczka może zostać przekierowana z powrotem do nadawcy. Firma kurierska może odmówić realizacji takiego zlecenia, w takim przypadku możesz odmówić przyjęcia paczki, wtedy zostanie automatycznie zwrócona do nas.
W momencie otrzymania zwróconej paczki, rozpoczniemy proces zwrotu środków (jeśli zamówienie zostało opłacone z góry).
7.Otrzymałam/em wadliwy/uszkodzony produkt, co zrobić?
Bardzo nam przykro, że taka sytuacja spotkała właśnie Ciebie. Zawsze dokładamy wszelkich starań, by takie sytuacje nie miały miejsca. Bądź pewny, że zaopiekujemy się Twoją sprawą i rozwiążemy problem jtak szybko jak to możliwe.
Skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta – zaraz po wykryciu wady lub uszkodzenia w produkcie. Przygotuj:
• numer Twojego zamówienia,
• nazwę modelu wadliwego lub uszkodzonego produktu,
• opis wady lub uszkodzenia, najlepiej wraz ze zdjęciami.
Po ustaleniu szczegółów związanych z wyborem sposobu dostawy uszkodzonego produktu do nas, zamówiony zostanie na nasz koszt kurier, lub zostanie wygenerowany kod zwrotu.
W momencie otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu niezwłocznie wyślemy nowy produkt.
8.Czy faktura zostanie dołączona do mojego zamówienia?
Tak, faktura zostaje wystawiana do każdego zamówienia. Dokument wysyłany jest jest e-mailowo, w formie załącznika.
Czy mogę dokonać zakupu na firmę i otrzymać fakturę?
Tak, w momencie składania zamówienia wystarczy wybrać opcję z fakturą i uzupełnić wymagane dane.
9.Co zrobić, jeśli faktura zawiera błędy?
Jeśli otrzyma przez Ciebie faktura zawiera jakiekolwiek błędy, skontaktuj się bezpośrednio z naszym zespołem Obsługi Klienta.
10.Nie otrzymałam/em faktury, co zrobić?
Faktury nie znajdziesz w paczce z zamówieniem, jest ona wysyłana w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.
Jeśli nie znajdujesz e-maila z fakturą w żadnej ze skrzynek odbiorczych w tym w wiadomościach SPAM, skontaktuj się z nami, sprawdzimy Twoją sprawę.
11.Anulowałam/em zamówienie - kiedy następi zwrot pieniędzy?
Gdy towar znajdzie się z powrotem u Nas rozpoczniemy procedurę zwrotu pieniędzy. Środki powinny znaleźć się na Twoim koncie do 5-ciu dni roboczych.W przypadku płatności gotówkowych, (np. przelewem bankowym,pobranie) do zrealizowania zwrotu pieniędzy na konto potrzebne będą dane Twojego rachunku i banku.
PŁATNOŚCI, PROMOCJE I RABATY
1.W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie można opłacić korzystając z jednej z poniższych metod płatności:
• Karta kredytowa/Karta debetowa
• Dotpay
• Płatność przy odbiorze
Płatności online w naszym sklepie rajsoczewek.pl są szybkie i całkowicie bezpieczne. Transakcje przetwarzane są za pośrednictwem szyfrowanej bramki płatności. Korzystamy z czołowych na rynku systemów bezpieczeństwa oraz zabezpieczeń przed oszustwami.więc nie musisz się o nic martwić.
2.Jak skorzystać z kodu rabatowego na stronie waszego sklepu internetowego?
Kod rabatowy należy wprowadzić w identycznej formie w jakiej został podany/wysłany, bez żadnych spacji. Wpisz lub skopiuj kod i wklej go w pole „Kod rabatowy" w Twoim koszyku, jak poniżej:
Po wprowadzeniu kodu kliknij „Sprawdź", aby wprowadzić kod do swojego zamówienia. Zniżka będzie widoczna od razu, a ostateczna kwota zamówienia ulegnie zmianie.
Kod rabatowy można wprowadzić jedynie podczas składania zamówienia. Nie można użyć go później.
3.Dlaczego mój kupon rabatowy nie działa?
Jeśli zauważysz problem z działeniem kodu rabatowego, przed kontaktem z nami upewni się, że
• Kod nie został już wcześniej wykorzystany. Kod może być wykorzystany tylko jednokrotnie w ramach danego zamówienia.
• Zasady korzystania z kodów oraz same kody różnią się między sobą. Kody mogą obejmować tylko określone produkty, mogą być ważne przez określony okres czasu, obniżają cenę regularną ( przed promocją).
Jeśli Twój problem nie dotyczy żadnego z powyższych punktów, koniecznie się z nami skontaktuj.
Warunki używania kodów rabatowych znajdziesz w tym samym miejscu, w którym uzyskałeś dostęp do nich.
4.Czy mogę użyć kuponu rabatowego ponownie w przypadku anulacji lub zwrotu zamówienia?
Jeśli skorzystasz z obowiązującego kodu rabatowego i z jakiegoś powodu anulujesz lub zwrócisz swoje zamówienie, będziesz mógł ponownie skorzystaćz kodu, jeśli:
• Kod wciąż jest ważny
• Kod obejmuje zakup wybranego przez Ciebie produktu
Nie możesz ponownie użyć kodów rabatowych, które są ważne tylko w przypadku składania pierwszego zamówienia – newsletter, indywidualny kod rabatowy lub tych, których zasady użycia nie uwzględniają zamówienia zastępczego.
5.Nie otrzymałem kuponu powitalnego po zapisaniu się do newslettera.
Zapisałeś się do naszego newslettera? Powinieneś więc otrzymać swój kupon powitalny.
Jeśli kupon powitalny wciąż nie został przesłany, to:
• Sprawdź folder „SPAM" w swojej skrzynce mailowej - nasze newslettery zawierają wiele fantastycznych ofert przez co czasami nie docierają tam, gdzie powinny.
• Upewnij się, że podany przez Ciebie podczas rejestracji adres e-mail jest poprawny. Najprościej sprawdzisz to rejestrując się ponownie i sprawdzając, czy kupon powitalny został tym razem przesłany na Twoją skrzynkę e-mail.
Jeśli kupon powitalny w dalszym ciągu nie został wygenerowany, to skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, przedstawiając nam możliwie jak najwięcej szczegółów dotyczących problemu.
6.Czy akceptujecie na waszej stronie płatność ratalną?
Obecnie, ta metoda płatności nie jest obecna na naszej stronie.
7.Czy mogę użyć więcej niż jedenego kodu rabatowego podczas składania zamówienia?
Możesz wykorzystać tylko jeden kod rabatowy na jedno zamówienie.
8.Zapomniałem wprowadzić kodu rabatowego podczas składania zamówienia, co zrobić?
Kod rabatowy można wprowadzić jedynie podczas składania zamówienia. Nie można wykorzystać go później.
Jeśli jednak w dalszym ciągu chcesz wykorzystać kupon rabatowy, zadzwoń do nas, sprawdzimy poprawność i ważność kodu rabatowego. Jeśli wszytsko będzie w porządku, wprowadzimy go do zamówienia. Zwrot nadwyżki kwotowej wpłacony za zamówienie, zostanie zwrócony na konto bankowe (jeśli zamówienie zostało opłacone).
9.Gdzie znajdę kod rabatowy, który mogę wykorzystać podczas składania zamówienia?
Każdy z nas uwielbia świetne okazje oraz wyjątkowe oferty. Staramy się, by od czasu do czasu pojawiały się one w naszym sklepie.
Zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony oraz mediów społecznościowych, gdzie często publikujemy naprawdę dobre i długoterminowe promocje obejmujące poszczególne grupy produktowe. Miej oczy szeroko otwarte!
Jeśli szukasz tego typu ofert, to pamiętaj, że wysyłamy kody rabatowe klientom, którzy zapisali się do naszego newslettera. Często o promocjach informowani są jako pierwsi.
10.Czy mogę otrzymać zwrot różnicy w cenie, jeśli po złożeniu zamówienia uległa ona zmianie?
Nie zwracamy różnicy w cenie. Ceny w naszym sklepie online zmieniają się w zależności od prowadzonych akcji marketingowych, dostępności produktów w magazynie i dystrybucjach oraz zainteresowania konkretnymi produktami.
PRODUKTY, MARKI,DOSTĘPNOŚĆ
1.Czy mogę uzyskać więcej informacji o waszych produktach?
Na karcie produktu staramy się zawrzeć jak najwięcej informacji, które mogły by Cię interesować. Takie jak: cechy produktu, szczegółowy opis, zdjęcia oraz wymiary.
2.W jaki sposób mogę znaleźć konkretny produkt lub markę na waszej stronie?
Jeśli szukasz konkretnego produktu, wystarczy, że wpiszesz jego nazwę lub kod w naszej wyszukiwarce. Wyszukiwarka z charakterystyczną lupą znajduje się w prawym górnym rogu.
Możesz również przeglądać produkty według kategorii widocznych w zakładkach strony głównej za pomocą zakładek. Przykładowo możesz wyświetlić tylko okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub ofertę poszczególnych marek. Po prostu najedź na zakładkę kursorem myszy i wybierz rodzaj produktu, który Cię interesuje w zależności od płci, marki czy kształtu oprawek.
Jeśli udało Ci się znaleźć wymarzony produkt, wystarczy, że dodasz go do koszyka i będziesz postępować zgodnie z instrukcjami, w celu sfinalizowania procesu składania zamówienia.
3.Czy posiadacie sklep stacjonarny?
Rajsoczewek.pl jest wyłącznie sklepem internetowym, więc nie znajdziesz nas lokalnie.
4.Czy mogę zamówić produkt, który nie znajduje się obecnie w waszej ofercie?
Nasz oferta jest codziennie sprawdzana i uaktualniania, w zależności od dostępności produktów na naszym i dystrybutora magazynie. Na bieżąco uzupełniamy naszą ofertę.
Nie realizujemy zamówień i nie zamawiamy produktów, których nie mamy w ofercie.
5.Czy aktualnie wyprzedany produkt będzie ponownie dostępny?
Ponowna dostępność wyprzedanego produktu zależna jest od wielu czynników. Niektóre kolekcje są limitowane (dlatego produkty pojawiają się i znikają), są ograniczone ilościowo i po jakimś czasie zastępowane nowymi kolekcjami.
Jeśli masz jakieś pytanie, śmiało dzwoń, sprawdzimy dla Ciebie wybrany model z naszej oferty i udzielimy informacji o jego dostępności lub czasu oczekiwania w przypadku zamówienia z dystrybucji (obowiązuje inna cena produktu niż na stronie, ponieważ jest to produkt na życzenie).
6.Czy sprzedajecie oryginalne okulary?
Tak. Wszystkie produkty sprzedawane na naszej stronie są w 100% oryginalne i pochodzą z oficjalnych dystrybucji.
Każdy model okularów wysyłany jest w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami uwzględnionymi przez producenta. Do przesyłki dołączany jest również certyfikat oryginalności, jeśli tylko jest on dołączany przez producenta.
RajSoczewek to certyfikowany sprzedawca okularów Ray-Ban, Solano i innych marek znajdujących się na naszej stronie.
Wszystkim naszym klientom staramy się zapewnić doskonałą jakość, wysokie standardy i fantastyczną obsługę.
7.Czy wraz z okularami otrzymam etui i ściereczkę do czyszczenia?
Każdy zakupiony produkt w naszym sklepie www.rajsoczewek.pl, jest wysyłany w oryginalnym etui (twarde, miękkie, woreczek ochronny – w zależności od marki) wraz z dołączonymi przez producenta akcesoriami.
8.Czy mogę zostać poinformowany/a o ponownym dostępie produktu, którego był brak w magazynie?
Nie mamy obecnie na stronie możliwości zapisów do automatycznego informatora, informującego o powrocie danego produktu do oferty.
9.W jaki sposób wybrać odpowiedni rozmiar okularów?
Zależy nam, by wysłać okulary, które będą idealnie pasować do Twojej twarzy. Zawarliśmy najważniejsze informacje w artykule na naszej stronie tutaj.
Kilka sposobów, aby upewnić się, że wybierzesz odpowiedni rozmiar:
• Sprawdź rozmiar swoich obecnych oprawek.
• Zmierz swoje obecne oprawki samodzielnie.
10.Jaki kształt okularów będzie odpowiedni do kształtu mojej twarzy?
Jedną z ważniejszych zasad i informacji w momencie podejmowania decyzji o zakupie okularów jest kształt twarzy. Pozwoli to na odpowiednie dopasowanie okularów dla siebie.
TWARZ OKRĄGŁA charakteryzuje się, łagodnymi liniami,pełnymi policzkami, zaokrągloną brodą i niskim czołem. Najlepszym wyborem dla twarzy okrągłej zatem są oprawki o prostokątnym lub kocim kształcie, z dużymi szkłami które pozwolą na optyczne wyszczuplenie i wydłużenie buzi oraz podkreślą kości policzkowych.
TWARZ W KSZTAŁCIE SERCA, charakteryzuje się dość ostrymi rysami, szerokim czołem , uwydatnionymi kośćmi policzkowymi oraz wąskim podbródkiem. Odpowiednim wyborem dla osób o twarzy w kształcie serca, są oprawki w kształcie Aviator, bez ramki, patentki oraz modele rozszerzane ku dołowi. Osoby, o twarzy w kształcie serca podczas doboru oprawek raczej powinny zrezygnować z okularów prostokątnych i kwadratowych,a także z modeli, które mają mocno zaznaczoną górę.
TWARZ KWADRATOWA, charakteryzuje się wyrazistymi rysami, mocno zarysowanymi kośćmi policzkowymi i linią szczęki niemal na takiej samej szerokości jak czoło. Dla osób z kwadratową twarzą idealnie sprawdzą się okulary o kształcie okrągłym, owalnym lun kociego oka, które zmiękczą optycznie linię szczęki. Jeśli natomiast interesują Cię oprawki o prostokątnym kształcie, upewnij się, że mają zaokrąglone rogi. Mając kwadratową twarz możesz również zaszaleć z różnego rodzaju wzorami i kolorami oprawek o łagodnych kształtach, które skutecznie odwrócą uwagę od mocno zarysowanej żuchwy.
TWARZ OWALNA, charakteryzuje się lekko zaokrąglonym podbródkiem, kości policzkowe są najszerszym punktem twarzy, dolna część twarzy jest stosunkowo dłuższa nic górna. Do twarzy w kształcie owalny pasują niemalże każde oprawki, wybrane w odpowiednim rozmiarze, okulary nie powinny wychodzić poza szerokość twarzy.
TWARZ TRÓJKĄTNA - Osoby o twarzy w takim kształcie przy wyborze oprawek powinny kierować się odwrotnymi zasadami, niż osoby o twarzy w kształcie serca, bowiem ich twarz jest węższa na górze, a szersza na dole. W przypadku twarzy trójkątnej warto podczas doboru okularów postawić zatem na mocno zaakcentowaną górę oprawek okularów, które przyniosą zamierzony i pożądany dla nas efekt. Zalecane oprawy to te w kształcie okrągłym, owalnym, aviatory lub oprawki bez pełnej zabudowy. Nie zaleca się opraw o prostokątnym lub kwadratowym kształcie.
TWARZ PODŁUŻNA – to wysokie czoło, szeroki podbródek i widoczne kąty twarzy. Dla osób o podłużnym kształcie twarzy poleca się wszelkie oprawki, które sprawią, że twarz stanie się bardziej poszerzona. Zabieg ten spowoduje wyrównanie proporcji twarzy. Jeśli jesteś osobą właśnie o takim kształcie buzi – czuj się wolny w wyborze okularów okrągłych (overesize), a także okularów pilotek i aviatorów. Dzięki takim oprawkom optycznie skrócisz swoją twarz, czyniąc ją bardziej symetryczną i regularną.
11.Czy zakupione w Waszym sklepie okulary posiadają gwarancję?
Tak, w rajsoczewek.pl oferujemy 2-letnią gwarancję przy zakupie oprawek korekcyjnych lub przeciwsłonecznych. Po zakupie zachowaj dowód zakupu ( w formie papierowej lub elektronicznej), który dołączamy do zamówienia zaraz po wysyłce. Dokument będzie pełnił funkcję certyfikatu Twojej gwarancji.
Gwarancja obejmuje wszystkie produkcyjne wady* Uszkodzenia spowodowane codziennym użytkowaniem tj: uszkodzenia oprawek lub soczewek, spowodowane zaniedbaniami, nieprawidłowym użytkowaniem czy wypadkiem.
*Wadami produkcyjnymi nazywany defekty powstałe podczas procesu produkcji i nie są zgodne ze standardem producenta, dotyczącego określonego produktu – uszkodzone zawiasy, odbarwienia, itp. Do wad produkcyjnych nie zaliczamy wad związanych z designem, które zaliczane są do projektu modelu a nie są związane z procesem produkcyjnym.
12.Od którego momentu jest liczony mój okres gwarancyjny?
Twoja gwarancja na zakupiony produkt, zaczyna się od momentu sprzedaży.
13.Czy możliwe jest uzyskanie rabatu przy zakupie hurtowym?
Jesteśmy sklepem internetowym, prowadzimy sprzedaż detaliczną, nie ma możliwości u nas zakupienia towaru w ilościach hurtowych.
14.Czy w swojej ofercie posiadacie części zamienne do okularów, takie jak szkła/soczewki lub noski?
W regularnej ofercie nie posiadamy części zamiennych do okularów, natomiast możemy dla Ciebie sprawdzić czy możemy w dystrybucji zamówić odpowiednie elementy. Wystarczy napisać e-mail na adres: sklep@rajsoczewek.pl. W odpowiedzi napiszemy, czy część jest dostępna, jaki jest czas oczekiwania, oraz jaka jest cena elementu, który chcesz zakupić.
WYSYŁKA I DOSTAWA
15.Jaki jest czas dostawy?
Ponad 90% okularów dostępnych na naszej stronie znajduje się na naszym magazynie. Wszystkie produkty na naszej stronie z zaznaczoną informacją 24h, dostarczane są w ciągu doby.
Produkty z informacją na zamówienie, dostarczane są zależnie od dystrybucji z której pochodzą. Przybliżony czas dostawy każdego produktu znajdziesz na naszej stronie i karcie produktu.
16.Czy mam możliwość śledzenie mojej przesyłki?
Tak. W chwili, gdy zamówienie opuści nasz magazyn, zostaje wysłany e-mail informacyjny, w którym zawarta jest informacja związana z nadaniem paczki oraz numerem umożliwiającym jej śledzenie. Kliknij w link do śledzenia znajdujący się w wiadomości i sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka.
17.Zamówienie wciąż ma status „W trakcie realizacji”. Kiedy zostanie wysłane?
Jeśli po zalogowaniu na swoje konto, status zamówienie nie zmienił się na ZREALIZOWANO, oznacza, że jest ono w dalszym ciągu kompletowane i wkrótce zostanie wysłane.
W momencie, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane sposobem jaki określiłeś/aś w zamówieniu, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania paczki oraz numerem przesyłki, umożliwiającym jej monitorowanie.
18.Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?
Darmowa dostawa obowiązuje od wartości zamówienia w kwocie 199 zł, dla zamówień ołaconych szybkim przelewem, lub przelewem tradycyjnym. W przypadku zamówień za pobraniem, naliczana jest opłata za pobranie w wysokości 4,99 zł (DPD), Poczta Polska 16,99 zł.
Pamiętaj!! W przypadku zwrotu to Ty pokrywasz koszt wysyłki.
19.Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Nie. Obecnie prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski.
20.Czy mogę przekierować swoją paczkę na inny adres?
Tak, natomiast tylko do momentu przekazania paczki do wysyłki. Jeśli chcesz dokonać zmian w adresie dostawy lub w danych kontaktowych, to skontaktuj się z nami pod numerem: 883 730 750.
Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, nie będziemy mogli dokonać zmian w zamówieniu. W takim przypadku, preferujemy bezpośredni kontakt z przewoźnikiem, który dostarcza przesyłkę.
21.Czy mogę zamówić przesyłkę na adres firmy, w której pracuje?
Nie ma problemu. Wyślemy przesyłkę na adres, który wyznaczysz w formularzu zamówienia.
Należy mieć na uwadze, że większość firm kurierskich doręcza zamówienia w standardowych godzinach pracy. Sugerujemy, aby podać adres, pod którym ktoś będzie w stanie odebrać przesyłkę.
ZWROTY
1. Czy mogę zwrócić otrzymany produkt?
Tak. Zwrot należy zgłosić do 14 dni od daty zakupu, kolejne 14 dni masz na zwrot produktu.
2.Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Wypełnij formularz zwrotu, znajdziesz go tutaj. Odpowiednio spakuj i zabezpiecz zakupiony produkt (najlepiej w to samo opakowanie, w którym został przesłany zakupiony produkt), włóż do paczki wypełniony formularz zwrotu i wyślij paczkę do naszego punktu:
Inter Optyk – Sklep Internetowy
„ZWROT”
ul. Wyzwolenia 491
43-374 Buczkowice
3.Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu dostępny jest w stopce strony, w zakładce „Zwrot,Wymiana,Reklamacje”.
Gdybyś nie mógł/mogła go znaleźć, kliknij tutaj.
4.Jaka jest ogólna polityka zwrotów?
• Możesz zwrócić dowolny produkt do 30-stu dni od momentu dokonania zakupu.
• Nie musisz informować nas o chęci dokonania zwrotu. Po prostu pobierz formularz zwrotu z naszej strony internetowej i dołącz go do zwracanego zamówienia.
• Zwrot kosztów zostanie zwrócony na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
• Nie zwracamy kosztów za elementy, które zostały wykonane indywidualnie, na zamówienie.
• Do momentu dotarcia przesyłki z powrotem na nasz magazyn, odpowiedzialność za paczkę ponosisz Ty, jako nadawca. Zadbaj o to, aby produkty były zabezpieczone i zapakowane w odpowiedni sposób.
• Produkt należy zwrócić do nas w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi akcesoriami oraz nalepkami firmowymi dodanymi przez producenta.
• Gdy zwrócisz do nas produkt po upływie 30 dni, będziemy zmuszeni odesłać go z powrotem do Ciebie.
• Gdy produkt dotrze do nas w nieodpowiedni stanie, będziemy zmuszeni odesłać go z powrotem do Ciebie.
• Nie bierzemy odpowiedzialności za zwroty wykonane pomyłkowo. Jeśli zwrócisz do nas produkt i będziesz prosił o ponowną jego wysyłkę, będziesz musiał pokryć koszty ponownej wysyłki.
• W zależności od metod wysyłki, to Ty ponosisz wszelkie koszty związane z odesłaniem zwracanego produktu.
•Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych od nas za pobraniem
• Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które zostały zniszczone lub zagubione w drodze do naszego punktu. Wybrana metoda odesłania przesyłki musi być bezpieczna.
5.Czy istnieje możliwość wymiany produktu zamiast otrzymania zwrotu kosztów?
Tak. Jeśli jesteś zainteresowany wymianą produktu, wystarczy go odesłać na swój koszt załączając a paczce wypełniony formularz.
Jeśli produkt zostaje wymieniany na produkt droższy, konieczna będzie dopłata różnicy, natomiast jeśli wymiana będzie na produkt tańszy, dokonamy zwrotu nadpłaty.
6.Czy w przypadku całościowego zwrotu zostaną zwrócone mi koszty przesyłki ?
Tak. Kwota najtańszej opcji dostawy.
7.Czy możliwy jest zwrot środków za soczewki kontaktowe?
Tak, natomiast jest kilka wyjątków. Zwrotowi nie podlegają soczewki:
• które zamawiane są na życzenie klienta,
• soczewki na zamówienie z indywidualnymi parametrami,
•soczewki, których opakowanie zostało uszkodzone lub otwarte,
8.Czy możliwy jest zwrot środków za soczewki korekcyjne?
Nie. Soczewki korekcyjne, to produkty wykonywany wedle indywidualnych potrzeb, na życzenia klienta. Po złożeniu zamówienia nie będziemy w stanie zwrócić pieniędzy, nawet jeśli zamówienie nie zostało jeszcze do Ciebie wysłane.
9.Zapomniałem/am dołączyć formularz zwrotny do paczki zwrotnej. Co teraz?
Nie martw się, zawsze możesz dosłać zdjęcie lub scan formularza na nasz adres e-mailowy: sklep@rajsoczewek.pl. Gdy paczka do nas dotrze, będziemy mogli Cię zidentyfikować po imieniu i nazwisku. Gdy w paczce zabraknie formularza, skontaktujemy się z Tobą e-mailowo i poprosimy o dosłanie formularza, byśmy mogli zakończyć proces zwrotu.
10.Po jakim czasie zostaną mi zwrócone środki na konto?
Zwrot środków, nastąpi w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas paczki.
11.Czy mogę dokonać zwrotu osobiście?
Nie ma takiej możliwości. Zwrot możliwy jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem firm przewozowych. Przesyłka powinna zostać wysłana pod adres:
Inter Optyk – Sklep Internetowy
„ZWROT”
ul. Wyzwolenia 491
43-374 Buczkowice
12.Skorzystałam/em z opcji płatności za pobraniem. W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze?
Pieniądze zostaną zwrócone na numer konta podany w formularzu zwrotnym.
Miej na uwadze, że zwrot środków za zamówienie opłacone za pobraniem możesz otrzymać wyłącznie za pośrednictwem transferu bankowego. Inne opcje nie są dostępne.
13.Jak mogę skorzystać z 2-letniej gwarancji?
Żeby określić, czy gwarancja obejmie dana wadę wyślij do nas jej zdjęcia i dokładny opis na adres sklep@rajsoczewek.pl. Odezwiemy się do Ciebie i poinformujemy o dalszych krokach.
Gdy stwierdzimy, że produkt nadaje się, do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego na podstawie gwarancji, poprosimy o jego wysłanie do naszej siedziby. Kolejno produkt zostanie przekazany do producenta w ramach gwarancji. Proces ten może trwać do 30-stu dni.
Jeśli wada jest objęta *gwarancją, wymienimy wadliwy produkt i wyślemy go do Ciebie bezpłatnie. Jeśli nie chcesz otrzymać nowego produktu lub w przypadku, gdy nie jest on już dostępny, dokonamy pełnego zwrotu środków. Pamiętaj, że w przypadku produktów nie znajdujących się w magazynie, czas dostawy nowego produktu może się wydłużyć.
*Gwarancja pokrywa wszystkie wady fabryczne bez wyjątku. Nie pokrywa ona jednak uszkodzeń oprawek lub soczewek spowodowanych codziennym użytkowaniem (np. zarysowania) oraz szkód wynikających z nieprawidłowego użytkowania produktu lub wypadku.
PROBLEMY TECHNICZNE
1.W jaki sposób mogę zapisać się do newslettera?
Najprostszym sposobem rejestracji jest przejście do dolnej sekcji naszej strony i podanie swojego adresu e-mail. Jeśli dołączysz do naszych subskrybentów, to otrzymasz również kupon ze zniżką powitalną.
2.Nie mogę zalogować się na swoje konto.
Jeśli na stronie logowania otrzymujesz komunikat o niepoprawnym adresie e-mail lub haśle, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej:
• Upewnij się, że rejestracja Twojego konta zakończyła się pomyślnie. Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail potwierdzającą rejestrację w naszym sklepie. Jeśli nie dotarła ona do Ciebie, to możliwe, że rejestracja nie przebiegła prawidłowo, np. przez błąd w podanym adresie e-mail.
• Rejestracja w sklepie, nie zapisuje automatycznie do newslettera. Rejestracja do newslettera to odrębny proces.
• Sprawdź dokładnie, czy używasz tego samego adresu e-mail i hasła, które podałeś/podałaś podczas rejestracji.
• Jeśli zapomniałeś hasła do konta, kliknij w frazę „Nie pamiętam hasła" na stronie logowania. Wpisz swój adres e-mail, w wiadomości zwrotnej wyślemy Ci wiadomość z linkiem do opcji zresetowania i utworzenia nowego hasła.
• Jeśli nadal będziesz mieć trudności z zalogowaniem się, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.
3.Czy muszę utworzyć konto, aby dokonać zakupu w waszym sklepie?
Nie, nie musisz. Masz możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji.
4.Nie chcę otrzymywać wiadomości e-mail/newslettera.
Jeśli chcesz zrezygnować z newslettera, wystarczy, że w jednej z otrzymanych wiadomości klikniesz w link „Anuluj subskrypcję”.
Jeśli będziesz chciał/chciała wrócić, wystarczy się ponownie zapisać w identyczny sposób jak przy poprzednim zapisie do newslettera.
5.Mam problem z dokonaniem płatności na waszej stronie. Co zrobić?
Przykro nam, że podczas składania zamówienia napotkałeś problemy związane z jego finalizacją.
-Upewnij się, że bramka płatnicza, nie została opuszczona przed finalizacją płatności.
-Sprawdź, czy dane, które zostały wprowadzone tj: numer karty, imię i nazwisko czy adres e-mail, są prawidłowe.
Jeśli w dalszym ciągu masz z problemy z dokonaniem płatności, najłatwiej będzie Ci dokończyć składanie zamówienia przy użyciu innej z wymienionych metod, lub skontaktować się z nasza Obsługą klienta w celu uzyskania pomocy. (tel: 883 730 750).
6.Nie otrzymałam/em wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, czy wszystko jest w porządku?
Jeżeli nie możesz odnaleźć w wiadomościach potwierdzenia zamówienia:
* sprawdź w swojej skrzynce folder z wiadomościami SPAM lub Promocje.
* sprawdź, czy złożone przez Ciebie zamówienie zostało poprawnie zakończone, uwzględniając w tym płatność.
Jeżeli nadal nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, możliwe, że błędnie został wprowadzony adres e-mail w zamówieniu lub płatność nie została przetworzona – w takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem: 883 730 750, postaramy się pomóc.