Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia zależy od produktów, jakie zostały zamówione.
W przypadku produktów, które posiadamy na stanie magazynowym, wysyłka następuje zazwyczaj w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (do godziny 12), otrzymania płatności Dotpay lub w przypadku wybrania wysyłki za pobraniem.
W przypadku produktów, które wymagają zamówienia (informacja ta najczęściej znajduje się w opisie aukcji wraz z podanym orientacyjnym czasem realizacji), wysyłka następuje po otrzymaniu danego produktu od producenta/z zewnętrznego magazynu.
Produkty, które oferujemy na zamówienie, to m.in. wszystkie soczewki astygmatyczne; multifokalne; wszystkie soczewki producenta Cooper Vision, a także część okularów Ray-Ban, Vogue, Oakley itp. W niektórych przypadkach, czas oczekiwania może wynieść do 4 tygodni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty za okulary/analogicznie zamówienia za pobraniem, jest to spowodowane tym, iż okulary są dostarczane bezpośrednio z Włoch, a niektóre modele wymagają dodatkowego czasu potrzebnego na ich produkcję, w przypadku, gdy ilość zamówień przewyższa dostępny stan u producenta.
Przed złożeniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z nami, w celu potwierdzenia dostępności danego produktu.
Informujemy , że nie mamy wpływu na pracę kurierów i listonoszy. Nie mamy możliwości ustawienia dostawy na konkretną godzinę, nie dysponujemy również numerami telefonów do kurierów. Wszelkie informacje dotyczące dostawy można uzyskać kontaktując się z infolinią firmy dostarczającej przesyłkę lub też śledząc przesyłkę poprzez link, który został nadany w mailu w dniu wysyłki. Kurierzy i listonosze dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Przesyłki paczkomatowe ze względu na specyficzny typ usługi, mogą być dostarczone o dowolnej porze przez cały tydzień.
Nie mamy wpływu na to, w jakim stanie paczka zostanie dostarczona do Państwa rąk, dlatego też, w przypadku, gdy stan przesyłki budzi Państwa zastrzeżenia, przypominamy, iż mają Państwo prawo do sprawdzenia stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera/listonosza, dzięki czemu w razie uszkodzenia towaru, niezwłocznie spisywany jest protokół szkody, który stanowi niezbędny dokument potrzebny do reklamowania przesyłki.